BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Amintiri ucise de timpul ireversibil.

Au fost momente peste care am trecut singura stii bine

Nu te face ca-mi duci lipsa cand vezi un strain in mine

Au ramas doar simple rame in urma multora

Aceleasi rame ce le-a lasat timpul si-n urma ta

Simt ca imi lipsesti mai mult pe zi ce trece

Si nu-mi cere explicatii ca oricum n-ai intelege

Si uit amintirile,inghit in sec vorbele spuse din orgoliu

Sunt dure sentimentele-n contradictoriu

Traiesc cu sufletul gol, pierdut noaptea printre rime

Caci tot ce a mai ramas, e doar strainul din mine

Imi amintesc de tot …

De noptiile pierdute repetate a mia oara

De momentele in care imparteam o tigara

Cum ar fi dacă am şti, ce se-ntâmplă zi de zi

Cum ar fi dac-am ghici ziua în care vom muri

Cum ar fi dacă, naufragiaţi pe o barcă

Am sta cu frica-n sân, să nu fim înghiţiţi de apă

0 comentarii: