BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Fantezii in nuante de violet…

Fantezii in nuante de violet…

Ninge..Totul e atat de pur, fulgii imi dau senzatia unui nou inceput, o noua viata…Dar stiu ca in curand, vor disparea toti fulgii, si odata cu ei, vor disparea si fanteziile…Va ramane doar gheata si putina zapada murdara, se vor muradrii si gandurile mele…iar nuantele de mov in care am pictat sperantele se vor transforma usor in nuante de gri neutru… De ce fiecare moment de fericire are un sfarsit tragic? De ce nu putem, pur si simplu, sa fim in continuu fericiti? Oare atunci nu am fi umani? Intrebari fara raspuns… Ah. Imi doresc doar o secunda de fericire completa..Imi doresc o singura raza de lumina si un singur fulg de nea, pentru ca sunt sigura ca`mi vor lumina viata. Ma infior la auzul acestui cuvant, “viata”, am inceput sa cred ca viata e doar o absurditate , e doar un razboi, pe care il purtam la nesfarsit stand cu sabiile in mana , dar fiind atacati miseleste…Viata ne loveste tocmai atunci cand suntem doborati , atunci cand nici mii de raze nu aduc stralucirea unei noi dimineti. Atunci cand soarele rasare doar pentru ca a venit timpul,dar razele lui nu aduc fericirea..aduc doar apasarea unei noi zile..

Noi oamenii, iubim..Ah. iubirea? Iubirea este o mica poarta spre iesirea din realitate, dar cu timpul. Zidul nu mai rezista, si atunci, se darama..Ochii sunt invadati de lacrimi …Apar mii de intrebari dar niciun raspuns… Daca viata nu este corecta, de c ear fii iubirea?...

Aceasta este viata pe care o traim..Fiecare dintre noi a pierdut rasaritul soarelui,umbra paianjenului..roua diminetii…si cu timpul.observam ca zilele se scurg tot mai fade, una cate una…

0 comentarii: