BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Destule ma dor .

Au ramas doar scrum anii ce-au trecut

De-asta vezi in mine azi , doar un necunoscut

Am trecut peste trecut ca un surd

Ca vorbeai dar uneori preferam sa nu te-ascult

Si sunt vorbe de care ma lovesc ca de un scut

Ca nu pot trai prezentul cu gandul la trecut

Caut un capat de drum in fiecare inceput

C-am crezut in valori ce cu timpul au disparut

As fi preferat sa taci

Sa nu te prefaci

Ca nu devii un alt om

Dupa haina ce-o imbraci

Ai fi preferat sa fiu altul desigur

Uneori as fi preferat sa raman singur

As fi preferat sa mint decat sa zic pe fata

Ca purul adevar doare cel mai tare in viata

Incerc sa trag tare sa o iau de la inceput

Sa trec peste obstacole de care odata m-am temu

Sa trec peste cuvant fara sabie si scut

Sa ard toate amintirile din vastul trecut

Am incercat sa strang mai mult cu toate c-am pierdut

Ca si prietenii care-mi erau aproape si au disparut.

Ma simt pierdut ca pe multi nu-i mai gasesc

Si doar in trecut daca ii caut ii mai intalnesc

E firesc sa ai resentimente

Ca din zece tovarasi au ramas doua amprente

0 comentarii: